علت تأخیر در اعمال قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان چیست؟ (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتقاد ازکارافتادگان صندوق تامین اجتماعی از مستمری خود در احکام حقوقی جدید واریز مستمری فوق‌العاده به حساب مددجویان سیل‌زده سیستان وبلوچستان پزشک قلابی در گلشهر به دام افتاد| دستگیری دو زورگیر مسافرنما در مشهد (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | دستگیری تبهکاران تلگرام که با نقاب پشتیبان سایت از مردم کلاهبرداری کردند وحشت‌آفرینی سارقان خطرناک با شلیک پلیس مشهد پایان یافت + عکس چگونه چک دیجیتال بگیریم؟ | ۱۱ مزیت چک دیجیتال را ببینید برگزاری جشن بزرگ دختران مقاومت در مشهد + فیلم فشارخون بالای کنترل‌نشده خطر سکته قلبی و مغزی را افزایش می‌دهد  ارائه خدمات رایگان سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان اکبر بازداشت بیش از ۴۰۰۰ قاچاقچی طی سال گذشته در خراسان رضوی | ارزش کالا‌های ممنوعه کشف‌شده ۱۲۹۰ میلیارد ریال فرماندهی انتظامی خراسان رضوی یک مامور خاطی خود را از خدمت تعلیق کرد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ١۴٠٣) | هشدار طوفان تندری رعدوبرق و بارش‌های سیل‌آسا در مشهد راهداری خراسان رضوی ۱۲ نقطه پرحادثه جاده‌ای را ایمن‌سازی کرد فراخوان پلیس برای تعویض پلاک‌های سوخته و دارای نقص هواشناسی: بارش‌ها تا جمعه تشدید می‌شود | سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می‌شود (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آیا اختلال سامانه سماح عصر امروز رفع می‌شود؟ (۲۹ مردادماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۸۰۱۲۷
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸
آیا اختلال سامانه سماح عصر امروز رفع می‌شود؟ (۲۹ مردادماه ۱۴۰۲)
مدیرکل فناوری اطلاعات سازمان حج و زیارت اعلام کرد: اختلال در سماح از روز گذشته رخ داده و موجب قطع شدن مقطعی سامانه شده است. این مشکل از سمت ما بوده و در حال برطرف آن هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، از چهارم مرداد که ثبت‌نام در سامانه سماح به آدرس Samah.haj.ir برای متقاضیان شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی آغاز شد، تاکنون بسیاری از افراد نسبت به وجود مشکلاتی در روند ثبت نام گلایه داشتند، اما این مشکلات به تدریج و با ایجاد تغییراتی در سامانه سماح، برطرف شد.

به تازگی نیز مدیرکل فناوری اطلاعات سازمان حج و زیارت در گفتگو با تسنیم از ایجاد تغییراتی برای افزایش ظرفیت پذیرش روزانه کاربران در سامانه سماح خبر داده بود، اما ظاهرا در روند تحقق این امر، اختلالی در سامانه سماح رخ داده است.

مهران فرشید در این باره، اعلام کرده است که اختلال در سماح از روز گذشته به دلیل مشکلات فنی و تغییراتی که الزاماً باید در سیستم اعمال می‌شد، رخ داده و موجب قطع شدن مقطعی سامانه شده است.

مدیرکل فناوری اطلاعات سازمان حج و زیارت ضمن عذرخواهی از زائران گفت: این مشکل از سمت ما بوده و در حال برطرف آن هستیم، امیدواریم پیش از ساعت ۱۷ این مشکلات برطرف شود.

وی افزود: سعی کرده‌ایم مشکل ترافیک ورودی سامانه را مدیریت کنیم البته بخشی از مشکل به این دلیل بوده، اما بخش دیگر مشکل مربوط به موضوعات فنی است که در حال برطرف کردن آن هستیم.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->